Welkom!

Welkom! Leuk dat je even op mijn blog komt kijken, veel plezier!

woensdag 1 juni 2011

#18 YouTube

Hallo allemaal,

YouTube gebruik ik regelmatig. Op mijn Hyves zet ik wel eens een videoclip als gadget, of ik voeg ze toe aan mijn afspeellijst. Mijn laatst geplaatste gadget is de originele videoclip van zangeres Adèle,
http://youtu.be/rYEDA3JcQqw . Ik krijg er kippenvel van.



Op dit moment ontbreekt bij mij de tijd om een filmpje te maken in de bibliotheek en die te uploaden naar YouTube. Daar ga ik in de toekomst nog wel mee aan de slag. Voor de bibliotheek zou het leuk zijn als er via YouTube instructie films te bekijken zijn, bv. hoe het uitlenen via de zelfbedieningsunits gaat. Hoe materialen verlengd kunnen worden via internet of hoe men via onze catalogus kan zoeken.
Bekijk onderstaand instructiefilmpje op YouTube, hilarisch!!
http://youtu.be/KSUuHaUEedM

2 opmerkingen:

  1. Geweldig filmpje. Zo moeilijk kan iets nieuws zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Instructiefilmpjes zijn zeker een mooie aanvulling op de site.
    Maar ook een verslag van een activiteit is met een filmpje sprekender dan met alleen tekst.

    BeantwoordenVerwijderen